Teamindelingen 2018/2019
1-7-2018  |
De nieuwe indelingen voor de teams zijn bekend. Soms leidt dit tot vragen of opmerkingen. Die kun je stellen aan de lijncoordinator. Wie de lijncoordinator is voor jou lijn kun je vinden via "de club”, "organisatie”, "technische zaken”.

Zonder specifiek in te gaan op individuele vragen of opmerkingen is het volgende van belang. De indeling is ieder jaar een hele puzzel. We hebben rekening te houden met verzoeken van spelers, beoordelingen van coaches en trainers, scoutresultaten, aantal spelers in de diverse lijnen etc. Het lukt ieder jaar weer om deze puzzel te maken met al deze mensen die hun best doen om het zo goed mogelijk in te delen. Het kan zijn dat de indeling niet altijd aan de verwachting voldoet van de ouders of spelers, helaas is dit soms onvermijdelijk gelet op alle factoren waar we rekening mee moeten houden. Verzoeken om aanpassing nemen we altijd in behandeling, waarbij de lijn is dat een verzoek om in een hoger team geplaatst te worden veelal niet gehonoreerd kan worden omdat de indeling gebaseerd is op beoordelingen van diverse mensen en een hoger niveau blijkbaar niet passend was voor de speler in kwestie en ook (in geval het kwaliteitsverschil niet heel groot is) omdat dit betekent dat een andere speler een team lager gezet moet worden (dit laatste kan alleen op vrijwillige basis). Verzoek om lager ingedeeld te worden zijn vaak makkelijker in te willigen.
Wij wensen iedereen weer een prachtig en sportief nieuw hockeyseizoen.