00001.png 00002.png 00003.jpg 00004.png 00005.png 00006.jpg 00010.jpg 00011.jpg 00012.jpg 00013.jpg 00018.jpg 00019.png 00020.png 00021.png 00022.png 00024.png 00028.png
JONGSTE JEUGD
JEUGD
SENIOREN
Favoriete team(s)
declub_missie

Sportief

Jarenlange investeringen in kwaliteit, zowel op het gebied van sportbegeleiding als van algemene voorzieningen, werpen hun vruchten af. Mixed Hockey Club De Warande is een vereniging met 900 leden die spelen in tophockey- en/of breedtehockey verband. We horen bij de 10% grootste hockeyverenigingen in Nederland en zijn een van de grotere sportvereniging in Oosterhout. De diverse teams maken goede ontwikkelingen door. De ambitie voor de teams Dames 1 en Heren 1 is: structureel op het niveau van 1eklasse te spelen. Met de topteams van de junioren  is het streven om jaarlijks in de topklasse mee te draaien. Het is belangrijk dat elk individu zich op zijn/haar eigen niveau kan ontwikkelen.

MHC De Warande stelt haar prestatieteams zo veel mogelijk samen met junioren van ‘eigen kweek’. We hebben veel junioren: maar liefst 80 % van alle leden is jonger dan 18 jaar.

Er wordt daarom veel geïnvesteerd in de opleiding van de jeugdteams. Hierbij ligt nadrukkelijk de focus niet alleen op de tophockeyteams.

De hockeyclub beschikt over 2 prachtige watervelden, 1 semi-waterveld en 2 zand-ingestrooide kunstgrasvelden, waarvan 1 op trainingsformaat.

Sociaal

MHC De Warande is de enige hockeyclub in Oosterhout. Jong en oud komt er samen; langs de lijn, om familie of vrienden aan te moedigen of op het veld tijdens legendarische familietoernooien. In het gezellige paviljoen met buitenterras worden veel activiteiten georganiseerd. Niet alleen de jong seniorenfeesten maar ook de bitterballen zijn beroemd.

MHC de Warande wil een hechte, open vereniging zijn, waar respect en sportiviteit gelden als een groot goed.

MHC De Warande heeft een actieve rol in de lokale samenleving. MHC De Warande stelt haar faciliteiten ook beschikbaar voor scholen en sporttoernooien, naschoolse activiteiten en hockeykampen. Met diverse activiteiten, waarvan G-hockey een belangrijk voorbeeld is, wil de club de hockeysport voor een brede doelgroep toegankelijk maken.

Sinds een aantal jaren kent MHC De Warande een Business Club. Inmiddels ontmoeten meer dan 50 ondernemers elkaar daar regelmatig tijdens één van de vele activiteiten.