00001.png 00002.png 00003.jpg 00004.png 00005.png 00006.jpg 00010.jpg 00011.jpg 00012.jpg 00013.jpg 00018.jpg 00019.png 00020.png 00021.png 00022.png 00024.png 00028.png
JONGSTE JEUGD
JEUGD
SENIOREN
Favoriete team(s)
G hockeyteam

Het G-team trainen en wedstrijden

Het G-team van de warande bestaat uit een MIX team. Verschillende leeftijden en zowel mannen als vrouwen. Ze worden begeleid door een groep vrijwilligers. 2 docenten, 1 verpleegkundige en 1 pedagogisch hulpverlener.

We zijn niet altijd allemaal aanwezig, maar we proberen de training altijd door te laten gaan. We trainen op maandag van 18.30 uur tot 19.30 uur. Door de diversiteit aan spelers is er ook een diversiteit aan niveau. Dit betekend dat we proberen de spelers onder te verdelen zodat ze een training op maat krijgen. Aan het einde van de training spelen we altijd nog een wedstrijdje.

Ook doen we mee met de competitie. Dit betekend dat we op de zaterdag ( niet alle zaterdagen ) competitie spelen. Het is niet verplicht voor de spelers mee te doen, maar wel erg leuk als het kan.

Ook doen we zo nu en dan mee met een toernooi.

We maken net als bij het reguliere team gebruik van ouders / verzorgers die rijden ( via een rij schema ) en spelers die fruit mee nemen.

Kleding

We worden gesponserd door Old Grand Dad club en MOOI bouw. De shirts zijn van MOOI bouw en worden iedere week door 1 iemand gewassen. Zodat alle shirts dezelfde kleur houden.

De kleding en de shirts blijven altijd in beheer van de club. Wel mogen ze die, zolang ze bij de club spelen, gebruiken. Als we geen pakken meer over hebben van vorige spelers, mogen ze er een gaan aan meten bij Sport 2000, dit in overleg met mij en met de club.

Introductie

We geven iedereen een kans om te kijken of het wat voor hem of haar is. Dit betekend dat ze 2 trainingen vrijblijvend mogen komen mee doen. Is het iets? Dan kunnen ze zich ( of ouders / verzorgers ) via de website aanmelden en is hij/ zij lid van ons G-team.