Teamindelingen vanaf 1 juli zichtbaar in LISA
30-6-2023  |

Zojuist is naar alle leden onderstaande mail gestuurd (heb je niets ontvangen? Check dan jouw e-mailadres in LISA)

Vanaf morgen, zaterdag 1 juli, zijn de teamindelingen van de Jongste Jeugd- en jeugdteams zichtbaar in LISA. De seniorenlijn is nog niet compleet.

Ieder jaar is het weer een grote puzzel en ook de afgelopen maanden is er weer hard gewerkt om de juiste teams samen te stellen. De Technische Commissie (TC) is verantwoordelijk voor deze indelingen van het volgende seizoen.

De jeugdteams worden, waar het kan, op sterkte ingedeeld en op leeftijd, op aantallen en een goede verdeling 1ste en 2de jaars. Verder wordt er zoveel mogelijk rekening gehouden met speciale verzoeken, altijd rekening houdend met het grote geheel. Denk hierbij aan vragen als ingedeeld te worden bij vriendjes, vervroegd door te schuiven naar een volgende lijn maar ook heel veel verzoeken om ingedeeld te worden in een fanatiek team of in een hoger team. Logischerwijs is het onmogelijk om aan alle verzoeken te voldoen.

Het is nooit eenvoudig maar uiteindelijk lukt het altijd om weer complete teams te vormen met een mooi nieuw seizoen in het vooruitzicht.

Mocht je naar aanleiding van de teamindeling een vraag hebben, dan kun je tot 10 juli een vriendelijke mail sturen aan [email protected]. Deze zullen we zo snel als mogelijk beantwoorden.

Heb je een opmerking of opbouwende kritiek over zaken die de Technisch Commissie aangaan, laat het ons ook weten. Wij gaan graag met je in gesprek.

En zoals iedereen weet en eerder genoemd, zijn wij, ook binnen de TC, dringend op zoek naar extra handen. Denk eens goed na of je niet een paar uurtjes per maand iets wilt bijdragen. Er is genoeg, heel veel leuk werk te doen. Warande Doen We Samen!

Graag sluit ik af om namens alle leden en het Bestuur een kleine groep vrijwilligers te bedanken die heel veel tijd en moeite heeft gestopt in deze voorbereiding van het nieuwe seizoen. Zonder hen geen jeugdteams die op eigen niveau het spel kunnen spelen.

Op naar een sportief seizoen 2023-2024!

Wim van Kaathoven

Bestuurslid Technische Zaken